tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Har noe mye tykkere og gulere utflod el.l. som kommer/ligger i trusen. Først i dag tidlig har jeg hatt ganske vondt i ryggen, helt nederst. Var på do og da var det ganske mye og helt annerledes utflod enn den jeg pleier å ha litt av. Akkurat som om dette var seigere og mer i "en klump". (Beklager detaljer) Og nå utover dagen har det kommet litt til en del av gangene jeg har vært på do. Noen som vet?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg tror faktisk at jeg har hørt at den kan komme ut i flere omganger - eller i deler liksom. Og siden du har startet med verker, så kanskje det er noe på gang?? :) Krysser fingrene - lykke til!
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 takk. Var på KK på tirsdag og var begynt å modnes. Skal inn igjen på fredag, så håper jeg er moden nok til at de tar vannet og får satt meg igang. Hadde styrtfødsel sist, så bør helst være der når det skjer... Har født to ganger før, uten å verken legge noe særlig merke til eller tenke noe særlig på denne slimproppen... men dette i dag har vært så rart : ) Denne kroppen vår er merkelig - spesielt når den er gravid!!! ; )
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Slimproppen kan gå, og den kan dannes på ny. Så svaret er ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå