Galactica Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Sender videre et innlegg inn hit, siden det er skravle det dreier seg om. Innlegget lyder som følger "Herregud sier jeg bare, er det virkelig voksne folk på forumet som formulerer seg slik?? H-v-i-l-k-e-n pizza på Peppes synes du er best. Evt. h-v-a slags pizza på Peppes synes du er best. Og ja, jeg liker å henge meg opp i småting. Anonym " Anonyme skravlehøner bes legge fra seg dritten der den hører hjemme (dvs. drite i eget reir, ikke i andres).
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 huh? jeg skjønner ikke hva du vil frem til.
Galactica Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg snakker om de som går inn på kranglesiden for å snakke dritt (anonymt, selvsagt) om sine medskravlere. De bes vennligst slutte med dette. Klag gjerne på andre, men bare med nick!
Eve Dallas Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 du verden, er det virkelig slik at man ikke kan koste på seg litt feilskriving uten å bli tråkket ned i skitten?! Jaja, verden er dessverre full av slike stakkarslige vesener!!!
Hiv o'hoi Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 HVORFOR gidder folk å bry seg om sånne ting? de må ha et grusomt irreterende liv, når de går og irriterer seg over all verdens småting! Vet dere hva.. nei.. æsj.. La folk skrive som de vil/kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå