Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Det er så forferdelig vondt. Og jeg er jo gravid og kan vel ikke få pencelin? Eller? Tar en del smertestillende, men er det bra når enn er gravid? Skal til akupunktur på fredag. Hadde 3 bihulebetennelser i fjor. Og har nå begynte igjen. Noen som har gjordt noe for det?
hurraa Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 huff er forskrekkelig vondt. Du må være flink å bruke nesespray, og ta paracet når du har sterke smerter.
Jenny-penny Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 kjøp FENU MAX på helsekosten. Virker raskt, den har reddet meg mange ganger!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Brukte du den når du gikk gravid. Fikk anbefalt den av akupunturen, men er allikevel litt skeptis til å ta noe når jeg er gravid. Er det trygt?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Skyller iallfall 3-4 ganger om dagen. Bruker nesespray som jeg kan bruke når jeg er gravid.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Det finnes opp til flere antibiotikaer du kan ta når du er gravid. Kom deg til legen fort som fy. Jeg har hatt bihulebetennelse x antall ganger, og blir det veldig alvorlig, kan det faktisk gå over i hjernehinnebetennelse.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Nå ble jeg litt redd her. Det mp vel følge med feber før det går så langt håper jeg. Men jeg får det hver gang jeg er forkjøet. Så det er iallfall 3-4 ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå