Millapril Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Dokumentar om Jordmødre. Tenkte jeg skulle se. Kanskje det vekker litt minner og følelser omkring fødselen...Hmmm
smurfen :o) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Det skal jeg prøve å se på, men er så trett at jeg kanskje slukner før det. Ja tenker det kan vekke noen minner som jeg kanskje ikke ønsker å få frem helt enda...
En_av_hver Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Det gleder jeg meg til...så et klipp fra det nå, og kjenner at jeg blir rørt jeg hi, hi. Jordmora fra min siste fødsel er med der........kjempedame!!!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ble skikkelig rørt jeg!!! Spesielt av hun Miriam og mannen hennes, Hun var jo skikkelig tøff, og stakkars mannen så ut som at han skulle gå i bakken når som helst :-) Og så søt gutten deres var når han lå på magen....åååå snufs hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg ble også veldig rørt av de, hun var veldig flink. Synes mannen var søt som fikk så vondt av henne. Det er nok fælt å se på uten å kunne gjøre noe. Fin serie som jeg sikkert kommer til å gråte mye mer av fremover :-)
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Uæh, vi har hatt besøk så jeg gikk glipp av dette jeg. Er det en serie som kommer til å gå videre fremover på NRK?
Endelig ny spire i magen Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Serie i 6 deler. Sendt deg en link til nrk, slik at du kan se serien som gikk idag....
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Tuuuusen takk! Denne kommer jeg garantert til å følge med på Fødselen min var jo så kjapp at jeg føler jeg har gått glipp av så mye, så det er moro og ikke minst rørende å få se hvordan andre opplever det.
Solstråle72 Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Så på programmet jeg også, og minnene kom tilbake enten en ville det eller ikke. Jeg fikk jo med meg mer enn jeg ønsket etter oppholdet på fødestuen, men er rørende å se hvordan andre opplever det. All honnør til de som klarer det uten smertestillende!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Samme her, jeg er veldig fascinert av de fedrene som får være med og deres reaksjon. Noen gråter til og med, jeg blir helt rørt. Lurer fælt på hvordan min hadde reagert. Håper vi får en sjanse til en gang :-) Følelsene kom litt tilbake, jeg har tenkt at "jaaaaaa jeg klarer vel det en gang til, det var vel ikke SÅ ille?" men da jeg så innslaget kom jeg på at joda, så ille var det faktisk hehe.
smurfen :o) Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 kan ikke en av dere som har linken til nrk legge den ut her? Fikk det selvfølgelig ikke med meg i går. Telefonen ringte og vips så var hele programmet glemt.
Bellen^2 Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Her er linken jeg fikk av Endelig spire i magen:) http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193 Kos deg, og ikke glem å ha noen lommetørkler i nærheten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå