Gå til innhold

skal alle se programmet i kveld på nrk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble plutselig litt bekymret for å bli mere skremt enn det jeg er fra før?jeg har ikke født før og er ganske nervøs...

hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke se det. Tror ikke jeg har godt av det og tar min egen fødselen som den kommer:) Man kan jo bli litt skremt av å se slik.

Skrevet

nei, jeg er litt usikker..kanskje jeg bare "stikker hodet innom"...

Skrevet

Jeg skal så absolutt se det! Tviler på at de viser så skremmende scener på nrk kl 1955 på en onsdagskveld.

Gøy å se en jordmors hverdag egentlig:o)

Skrevet

Jeg skal ikke se det.

4 uker på fødeavdeling hvor jeg hørte fødsler hele tida holder som oppvarming som meg......

Hvis jeg ikke var høygravid ville jeg absolutt sett programmet. Tror sikkert det er innteressant.

Skrevet

hm... tenker nok heller det er bedre å ha et realistisk bilde på hvordan en fødsel kan være enn å få sjokk når du skal føde selv. Men man må jo tenke at man kan være heldig, og det å høre skrekkhistorier gidder jeg ikke...for det kan hende det går helt fint. Men må jo være åpen for hvordan det kan bli - ja det er vondt!!

Blir så teit å stikke hodet i sanden og bare lukke virkeligheten ute...

Skrevet

Det skal jeg se ja.. gleder meg... selv om jeg vet jeg kjenner smerten siden jeg har født før, men heldigvis så er vi kvinner skapt til å føde barn:)

Skrevet

Jeg har gjort meg klar i sofaen for å se det=) Har sett masse filmer av fødsler tidligere og det har ikke skremt meg for jeg har alltid i bakhodet at ingen fødsler er like og hvordan min egen vil bli tar jeg den dagen jeg skal føde=) Men syntes det er spennende som førstegangsfødende å se hvordan ting kan være kansje det kan hjelpe meg og forberede meg enda mer å det å få se hvordan jordmødre jobber syntes jeg også er spennende. Folk skriver jo historien sin her inne og andre leser det hvorfor ikke få se hvordan det kan være? Men vi er sef alle forskjellig med forkjellig syn på ting så de som velger og la vær kan jo heller høre her etterpå om hvordan det var ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...