Gå til innhold

Jaja.. da blir det ev prøverør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med gyn i dag etter å ha hatt blødning på dag 12-13 etter pergo, og fikk noen nedslående resultater av blødprøver tatt på dag 8.FSH var på 19 og LH på 21 og han mente at dette indikerte at eggreservene nærmet seg slutten... Tok også en GU med ultralyd og Gynokologen kunne ikke finne noen eggfolikkler og han sa også at slimhinnen var altfor tynn, spesielt ettersom jeg hadde tatt pergo. Så da hadde vel ikke pergo noen virkning da? Bortsett fra at jeg hadde fått noen væskefylte blærer på eggstokkene, men disse håpte han forsvant i løpet av syklusen. Nå skulle vi gå hjem å tenke på om vi ev skal sette igang med prøverør. Jeg er jo 40 år også så tiden tikker fort nå... :-((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg hjertet og drømmene deres :o)

Klem fra

Skrevet

Uff, dette var ikke så greie nyheter.

Men sett igang med prøverør! Viss det er eneste muligheten, så go for it!!

Klem

Skrevet

Takk for støtte og oppmuntrende ord jenter!! :-))

Men har dere hørt noe om hva ev FSH og LH må ligge på dersom en skal få prøverør da? Fikk et svar inne på assistert befruktning, og hun mente på at grensen på privat ligger på ca 15.. så da spørs det jo om det også går da...offa, jeg føler at jeg går ut på dato her.. hjeeeelp :-((

Skrevet

Men siden du har gått på pergo...

Burde ikke du få tatt nye prøver da...

Siden pergo kan ha dårlig virkning på

disse resultatene?

;O)

Skrevet

Jo, det skal jeg ta å sjekke opp i morgen. Gyn sa ingenting om at prøvesvarene kunne være falskt forhøyet... Offa meg.. får egentlig håpe litt på det da..:-))

Skrevet

Ja, ta bare prøverør:)

Har en søster som var 42 da hun tok det ene forsøket med ivf, og ble gravid med det samme.... Er selv i gang med mitt 2 forsøk, og håper å lykkes denne gangen. Bare synd det er så jæ.... dyrt når en må betale alt selv;) Hopp i det du;);) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...