meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Gi meg deres beste skrive-jøbbsøknad-tips! Jeg skal samle og revurdere mine søknader:) Altid greit med litt selvkritikk og et nytt syn på hva som er lurt å ha med/ikke ha med/skrive osv.
Monajenten Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Siden du roper på alle de smarte, måtte selvfølgelig jeg svare:-p Har fått tipset her inne, har tipset andre om det, og nå tipser jeg deg også - denne nettsiden er genial!!! : www.jobbklubb.no
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Den har du faktisk tipset om før:) Så den har jeg jo kikket på
Makka Pakka Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ikke skriv for lang søknad hvertfall. Jeg har selv lest en del søknader for å innkalle de aktuelle til intervju, og da satt jeg pris på kortfattede søknader, dvs ei side :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Ja, men kan du definere litt mer hva en kortfattet søknad er? Mine søknader er aldri mer enn 1 side:) Og jeg forsøker å presentere min kunnskap og erfaring i forhold til hva de søker etter, forutsatt at jeg tilfredsstiller kravene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå