Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Til oss gravide altså? Sambo synes det er så stilig, jeg er mer usikker... Han har hatt en drøm lenge om å få se meg i en slik, hehe... Men er det helt ut, eller tøft?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg kommer ikke til å anskaffe meg det ihvertfall, ser ikke helt vitsen siden jeg ikke går med snekkerbukse til vanlig heller. Alle må jo gå med det de er komfortable i, men jeg synes snekkerbukser ser skikkelig dumt ut.
twoboys & a girl Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Brukte det sist. Men ikke nå. Har sett en som jeg kunne ha brukt, gravidebukse, men jeg var for liten til den:o(
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Hehe. Er det en ting jeg aldri skal ha, så er det nettopp snekkerbukse... Men det er fordi jeg ikke liker de.. Men om du liker de selv, så er det jo bare å hoppe i den. Og om sambo drømmer om å se deg i en, så hvorfor ikke. Dette er vel en slager blandt gravide. Men jeg har aldri hatt sansen for de..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Synes de er litt skjønne, jeg. Prøvde en på lindex, og fikk skikkelig fin mage i den. Men satt som støpt, så da kunne jeg ikke ha vokst i den og hadde ikke en størrelse større i den butikken. Men vil veldig gjerne ha hvis jeg finner! Synes liksom man blir så søt i sånne bukser.
lille My-77 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde snekkerbukse sist gang jeg var gravid. Kjøpt på H&M. Jeg likte den godt, og synes egentlig det er litt søtt og morsomt med snekkerbukse jeg da.(når man er gravid...) Min var ganske ettersittende i snittet og så ikke ut som en sekk. Smak og behag. Kjøp deg en hvis du finner en fin en som sitter bra da vel:)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hva skal man si...kjeeeeempefiiiiiiiiiiin? *ler* Jeg har to fra forrige svangerskap. Hadde da store problemer med å finne bukser som var lange nok i beina. Kjøpte en fra Lindex først, men den ble for liten, så jeg kjøpte en på H&M. Jeg ble svær de siste mnd, så den var meget nødvendig. Kunne bare glemme andre klær. Den er foresten kjempebehaglig å gå med!
YumYum2 Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 jeg synes det er kjempe tøft og fint.har allerede en som jeg kan bruke nå å vokse i=) er jo et "jeg er gravid" tegn te alle andre!=D
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Noe av det styggeste jeg ser... Særlig høygravide og alt står på spreng, buksa oppi rumpa etc... Fatter ikke at det kan være behagelig heller.
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Ikke helt min smak.. D finnes jo så mye tøffe tightser og kule tunikaer... D er jo behagelig å ha på seg og...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Snekkebukse oppi rompa? Det har aldri jeg opplevd*ler*
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Jeg har kjøpt meg snekkerbukse fra Lindex=) Er kjempefornøyd, den sitter råfint på =) anbefaler og kjøpe en =) Men uansett, syns ikke du skal bry deg om hva andre syntes =) syns DU det er fint, så kjøp det =)
BEA-77 Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Gyselig synes jeg, spesielt på gravide... Men det er min mening. Du må gjerne gå i det om du vil:)
golddust Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 gravide i snekkerbukse er det søøøteste jeg ser Jeg VIL ha en
Sunniva78 har to små Skrevet 5. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2007 He he, så artig at vi har så delte meninger om disse buksene... Vel, jeg skal prøve noen bukser, og sitter de godt kan det være jeg kjøper en! Så kanskje sambo får oppfylt drømmen sin..?
Buick Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Fyrste gong eg gjekk gravid var eg fast bestemt på å ha snekkerbukse og brukte ei frå h&m til både nr 1 og 2. Følte meg vel og fin i den då, men kjem ikkje til å leite den fram denne gongen. Har vel kansje med alder eller mote å gjere.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Jeg kjøpte en på salg på h&m men har ikke brukt den enda. Føler meg ikke helt komf i den, kansje når magen blir større, vi får se:)
LivLaga Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 hihi, jeg har lurt på dette selv. Det er kanskje praktisk? Minner meg litt for mye om russetiden for mitt vedkommende, man kunne liksom "bo" i snekkerbuksa/dressen. Jeg er litt i tvil med henhold til "søthets-faktoren". Jeg har lagt merke til at noen gravide ser ut som 5-åringer i jumbo-format med snekkerbukse og musefletter. Jeg finner det litt...ehhm...pussig. Kjæresten min synes for eksempel at tangatruser med tynne stropper er sexy, men da har han jo en eller annen glamour-modell i tankene, hehe. På meg forsvinner stroppene på en måte inn mellom et par bilringer og blir borte (nesten som magi, hihi) På samme måte tror jeg ikke at jeg hadde vært veldig særlig hot i en snekkerbukse. Er man slank og høy og har en kul midt på, tja...jeg ser ikke bort fra at det funker med snekkerbukse. Det kommer jo litt an på snittet, også:-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 jeg har også alltid vært av de, som aldri skulle skaffe meg snekkerbukse når jeg var gravid. Jeg er ganske liten av vekst, og har ikke lagt på meg så mye under svangerskapene mine, bare fått veldig stor og tung mage midt på foran. klagde til jordmor i mitt forrige svangerskap om at jeg synes det begynte å bli så tungt. da sa hun at jeg burde kjøpe snekkerbukse, for det er med på å holde vekten litt for deg. etter mye leting fant jeg en ganske ettersittende en som ikke var så typisk "snekkerbukseaktig" og det hjalp faktisk veldig de siste månedene, jeg fikk mye mindre vondt i ryggen, og det føltes ikke så tungt! Jeg har ikke funnet den frem enda, syntes fortsatt ikke det er så veldig "søtt" men blir det for tungt, kryper jeg vel tl korset:)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Eg fekk ei snekkerbuksa og går i den heime for den er veldig behagleg, men ikkje blandt folk, for eg ser ut som eg er 10år i den... eller som sambo seier når han ser meg i den -"karlson på taket"..hehe
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 har to stk jeg ...kjempe gode å ha på...kjøpte ei på lindex 199 kr ...billig å go
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå