Gå til innhold

Noen andre utålmodige her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare aldri vært tålmodig, og da er det ille å gå ni måneder gravid!

Savner vinen, røyken (som jo bare er bra å være foruten da) og det å være frisk og rask. Jeg synes ikke det er noe stas å være gravid i det hele tatt! Selv forrige svangerskap, som var det første, og hvor jeg var sprek hele veien, synes jeg ventetiden var ulidelig lang.

Nå går jeg ikke og syter og klager hele dagen altså, men skjønner at jeg er over gjennomsnittlig utålmodig av meg.

Nå er jeg bare 17 uker på vei og har leeeenge igjen.

Synes et svangerskap skulle vært unnagjort på fire måneder, så kunne lille nurket kommet til verden. Er helt klar jeg!

Ofrer alt for babyen, det er ikke det, men må det ta så himla laang tid??? Stakkars elefanter!

Sukk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...bra det er flere enn meg som er utålmodig!!!Er 22 uker i dag, og synes det går så utrooooooolig treigt...!

Noe som illusterer tålmodigheta mi er vel kommentaren sambo kom med en kveld; " Vi skulle lagd baby èn kveld vi, også skulle den ha kommet ut neste dag!!"

Så ja, STAKKARS elefanter!

Skrevet

det går seint! hallo hvem hadde trodd at 9 mnd er så lange... 19+1 i dag. en del igjen ja.

Skrevet

Synes den første tiden gikk ufattelig treigt. Men nå er jeg i uke 18, og synes at tiden går fortere nå. Snart er det jul, og vips så er babyen her ;o)

Skrevet

Fysj, heeelt enig. Jeg liker å gå gravid, men tiden går veldig tregt ja... *sukk*

Skrevet

jeg er 27 uker nå å syntes ikke d er lenge siden jeg var 19-20 uker og når man ser tilbake har det gått fort...men når jeg ser fremover...syntes jeg det er leeeeenge til desember...

Skrevet

Tiden går aaaltfor seint:( er 16 uker på vei nå. Ikke halvveis en gang jo :(

Men de er jo koselig å se at magen begynner å vokse da.

Men tiden kunne gjerne ha gått litt fortere:)

Skrevet

ja jeg synes også at ting har gått tregt... men nå som jeg er i uke 25 så er det plustelig bare tre mnd til jeg går ut i permisjon... og de mnd tror jeg går fort, for nå synes jeg at ting begynner og bli så nærme. Dagene går unna uten at jeg får gjort alt jeg har tenkt å gjøre så jeg har fått litt panikk at jeg ikke skal få unnagjort alt som jeg skal ha gjort før lillegutt kommer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...