Gå til innhold

hvor lang tid må jeg regne med at middagen tar

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha litt flere gjester til kaffe og er litt usikker på når jeg skal be de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal ha 3-retters middag bør du regne ca.4 timer. Ting tar som regelt lengre tid en man tror.

Skrevet

Det er vel ganske forskjellig.. Men vi hadde 70 middagsgjester og noen ekstra som skulle til kaffen senere. Beregnet middag til 2,5 time. Det ble litt i korteste laget faktisk. Ingen krise, men kaffegjestene måtte vente litt.. Så skulle hatt 3 timer egentlig. Det hadde vært perfekt timing. Vi hadde forrett, middag og dessert, samt de "obligatoriske" talerne og et par ekstra. Så talene tok kanskje en del av tiden tilsammen.. Kanskje dette var litt til hjelp? :)

Skrevet

Det vil også avhenge av hvor taleglade gjestene er - jeg har vært i bryllupsmiddager som har vart opp mot 5 timer, pga mange og lange taler. Men jeg ville regnet 4 timer.

Skrevet

Vi satt nøyaktig 4 timer. Toastmasteren styrer det som regel bra!

Skrevet

Var i bryllup nylig med 60 gjester til middagen, og to-sifret antall taler. Det tok også 4 timer (og 10min :) Det var 3-retters middag og en pause for de som trengte frisk luft.

Skrevet

vi var 80 gjester i bryllupet og hadde tre retters middag, og noen taler inne i mellom, så vi brukte 4.5 time på middagen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...