Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 inspirert av Din Babys debattanter, som stort sett skriver om kakebaking, tv-serier, ferier i Danmark og Grand Canaria, middagsmat og svigerforeldre, tenker jeg "det er jamen sant dette med at de dumme har det godt"... selv har jeg enormt mye å bekymre meg over i livet - både på jobben, i familien, økonomisk etc etc. tenker stort sett aldri på hva jeg skal ha til middag, om svigermor mente det ene eller det andre med en kommentar, om jeg skal bake sjokoladekake eller bløtkake, om mannen min er verdens kjekkeste mann eller ikke etc.
Tally Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Synes at folk som ikke har værre ting å bekymre seg for enn hva de skal ha til middag er ganske heldige, jeg.... ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Noen liker å snakke om overfladiske ting, men det betyr ikke at vi kan stemple disse som dumme. Av og til, men ikke alltid. ;-) Og noen ganger er det deilig å fjerne seg fra alle bekymringer og bare prate om ting som har lite dybde.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 du, prinzessin, er et strålende eksempel på alle hønsehuene her inne. get a life
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Min mann har satt oss i en situasjon slik at vi holder på å gå konkurs, han har jobbet mye for å skjule det. Så økonomien og ekteskapet er det skralt med her. Har en fortid som så mange andre jeg helst ikke vil tenke på. Har i det hele tatt ting som tynger... Men jeg snakker ikke om det her inne, i alle fall ikke med nick;) Jeg kan prate overflatisk, men henger meg ikke opp i slike ting jeg heller. Men ikke alltid man er dum selv om man ikke snakker om mer alvorlige ting. Men henger man seg helt opp i, eller blir satt ut av feks en kommentar fra svigermor....ja hva skal man si, hehe.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Det er jo et lite helvete å finne ut hva man skal ha til middag hver bidige dag.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 At Annie har valgt ut meg som "hønsehue", sier ganske mye. Man sparker jo tross alt ikke dem som ligger nede, så dette er en kompliment. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå