Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Noen som har sett den? Med Halle Berry (eller Balle Herry som jeg faktisk skrev først......tjihii....;-) og Bruce Willis:-) Har leid den i dag på dvd.........i håp om at jeg ikke sovner etter 10 minutter;-)
Plutseliten :) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Nope...men, den er på listen "skal se".. må bare komme meg gjennom siste ukers aviser...og 4 episoder akutten som er tatt opp Men fikk med meg på VG nett at Halle Berry er gravid...så jeg er ihvertfall litt oppdatert..hehe Ikke at det er akkurat det jeg bryr meg mest om...eh...at hun skal ha barn med en 10 år yngre mann For oppdatert liker jeg å være
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Du har litt å rekke over du da:-) Jeg skal se den ikveld og det står at det er en "velpolert, velspilt og lumsk thriller"..........gleder meg:-) Og grattis til Balle Herry;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Kanskje hun kommer innom her, siden hun blir moden mamma;-))
Dailis Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Det hadde vært noe det;) Du får kose deg med film!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Welcome Berry.....;-) Nå er det filmtid, så god natt min skatt, god natt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå