Tuttalutta Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 En jente på 14 år skal være barnevakt for oss av og til på kveldene. Hvor mye er vanlig å legge seg på i lønn i timen? Forskjell på uke og helg? Kveld og ettermiddag?
Tuttalutta Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Det er det vi har tenkt... Men aner ikke hva som er vanlig. Takk for svar :-)
Tuttalutta Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Dytter opp en gang til :-)
imsdal med julesmak Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Vi hadde ei på 16 som satt litt hos oss i vår. Hun skulle ha 50 kr timen, så rundet vi det opp til nærmeste lapp (50 - 100 osv.) Fikk litt ekstra hvis det var mye å gjøre med lillegutt f.eks. kvelds (han er vanskelig å få til å spise, eller legging etc.) I tillegg til betaling sørget jeg alltid for at det var mat og litt kos til henne )
Kirsebæra Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 jeg pleide å sitte ho naboen da jeg gikk i 10...da pleide jeg å sitte en gang i mnd da de var på sånn spill kveld(de spilte og sang på utesteder en gang i mnd) og da satt jeg av og til fra fem om ettermiddagen til i fire-fem tiden på natta(bodde rett på sia av oss og mamma var hjemme, så hvis dere reagerer så var det aldri uansvarlig av dem og vi kjente dem godt) og jeg fikk rundt om 700 kroner for det...syns det var mye penger, men som hun sa, det blir en gang i mnd, men da blir det leeeenge...men hadde alltid mat, godter(og parabol) og brus og kunne legge meg å sove på gjesterommet om jeg ble trøtt...men dette er da ikke vanlig, men rundt om enn 50-70 kr timen tenker jeg er bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå