Gå til innhold

Håper dere alle har det bra...


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Lenge siden eg har vært innom her no.. Tiden går fort og med bursdag og besøk så strekker ikkje tiden til...

Koser meg virkelig med 1 åringen min for tiden.. Føler vi forstår ho så mye bedre no på kort tid.. Ho fifter vekk det ho ikkje vil ha og strekker seg ut for å nå tak i det ho vil ha.. Kaster leiker bort med en gang og koser i vei med andre... Krabber fort som bare det og reiser seg opp og klatrer opp...

Pappa og mamma går det i dagen lang og så jajajaja...

Blitt litt sjuke no.. Ein dag i åpen barnehage så ligger vi alle tre.. Men men det kommer seg nok...

 

Ønsker dere alle sammen en fin uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så gilt at du kom! Lenge siden jeg har sett deg her ja. Tiden går fort..

 

Leander er litt småsyk om dagen, hadde feber i går. Men i dag har han ikke hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit når dei er sjuke syns eg...

Mari har også hatt feber i to dager no så vi får ikkje ta vaksine i morgen.. Faktisk så ville ikkje dei ha oss bort i heile tatt for vi kunne smitte andre..

Surt her om dagen så i dag har eg vore og kjøpt inn et lass med ull til ho.. Dresser og bodyer og strømpebukser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt her også. Vanskelig å kle de nå, både store og små. Iskaldt om morgene og greit på dagen.

 

Kjedelig at hun er syk da. Men men, er vel tiden for det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Ja eg syns det er litt vanskelig og kle også.. Men funnet ut at da er ull tingen..

I dag når ho sovnet ute så hadde ho ull på seg og var varm og god når eg tok ho opp att

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull er supert. Holder på å strikke ullsokker til eldstejenta mi. Slike lange som rekker over knærne til å ha på utsiden av buksene. Nesten så jeg har lyst til å lage noe til meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi går å venter på når Magnus blir syk vi og, han snufser og hoster, og astmaen er blitt verre (men har god effekt av medisin da), men han er pigg og rask og synes det er helt topp i barnehagen :-)

 

Jeg var og å kjøpte ull her om dagen, men må nok ha mer...er 25% på Tom & Trine på SparKjøp så skal nok bort der og hamstre litt til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var i dag også og ble positivt overrasket siden det var salg på det også..

Liker så godt dei bodyane som er litt hals på eg..

Henger til tørk på badet no..

Snuppa sover no og eg har nett sett på jordmødrene på Nrk... Fantastisk og se noen føde no som eg sjølv har vært gjennom det og veit kor fantastisk det er ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han gjorde det faktisk...

Trur nok han kjende seg veldig att i han som fekk tilbud om å legge seg ned på gulvet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...