lullen snart 4trollunger :) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 og vi fikk ikke sett hva det ble. navlestrengen lå i veien. men det var en nydelig frisk og rask, vel proposjonert og kompakt baby. fikk masse fine bilder bla et når han sutter på tommelen. hehe
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2007 fikk beholde terminen.
tudeluuu Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Så godt å høre at det var en sund og frisk baby! GRATULERER!! Blir jo spennende enda noen mnd da, med tanke på hva det blir =) Jeg venter spent på UL neste torsdag =)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 takker og bukker. ja det var helt fantastisk! du kan glede deg masse. det blir kjempe spennende å se hva det blir når nurket kommer. hadde håpet på å få vite det så jeg kunne ha handlet litt kjønns bestemte klær.. hadde vært fint med litt farge. men, men.. får kjøpe litt av hvert. etter å ha sett gullet i dag så tror jeg at det blir en gutt pga den kraftige bein bygningen og proporsjonene (eller hva det nå heter) hans. lykke til til deg oxo forresten! du må holde meg oppdatert. klem
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 så bra at h*n var frisk og rask da:) Jeg ble flyttet litt på UL jeg, så da har vi termin samme dag:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 så artig da. vet du hva du får?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå