Gå til innhold

Losby el Frognerseteren?

Mamma til verdens beste barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ville du har giftet deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Losby... Helt klart.. Det er jo bare så flott der inne. Har hatt barnedåp der....

Skrevet

Oi, det var enstemmig:)

Prismessig kommer det likt ut ca. Det eneste dumme med Losby er at Ballsalen og bilioteket er opptatt de aktuelle datoene desverre, og det var disse rommene vi håpet på å bruke. Må liksom ta til takke med det nest beste... ikke så gøy det...

Og tenk stemningen med utsikten utover byen en vinterkveld i januar fra Frognersetern da dere? Fantastisk?

Men må opp og se en gang til, lenge siden jeg har vært noen av stedene..

Skrevet

Vinterbryllup- Frognersetern

Sommer- Losby.

Vært på ett vinterbryllup på frognerseteren var nyyyyydelig! Losby er ett flott sted, men har du mange gjester er biblioteket gull verdt:o)

Lykke til med valget, hilsen nygift.

Skrevet

Takk, takk!! Egentlig var planen høstbryllup på Losby, men fordi vi får en til i mars fremskynder vi bryllupet til januar og da syntes jeg Frognerseteren kanskje har en finere ramme!

Gratulerer som nygift:)

Skrevet

Frognerseteren,,, har vært i sommerbryllup på Losby og det var ikke noe å hige etter. Når man betaler såpass mye så burde det liksom være det lille ekstra, De hadde ikke noe ordentlig opplegg, var mye rot med servering av kake o.l. + at lokalet ikke var noe pent pyntet.

Jeg vil gifte meg på oscarsborg jeg :) Hvis jeg noengang blir gift...

Skrevet

De hadde foresten hele den gamle delen i det bryllupet vi var i, det vil si ballsalen, biblioteket o.l.

Skrevet

Oscarborg du:) Du vet at Haakon Magnus er gift allerde? Det er vel eneste mulighet til å få ha selskapet der... Enig at det fint sted!

Skrevet

hehehe nei nei nei :) de har åpnet for selskap der nå :) for 2 år siden eller noe..

Skrevet

Fint på Losby, men ville nok gått for Frognerseteren.. Spesielt om bryllupet holdes i januar;-)

Skrevet

Frognerseteren uten tvil.

Vi bor på Lørenskog og vært en del på Losby og spist. Mye grettne ansatte der. Når man legger igjen mye penger et sted så er god service et must.

Skrevet

Er det sant? Det er jo ett fantastisk sted da!

Skrevet

Losby.

Frognerseteren blir litt bonderomantisk synes jeg. Har arrangert fest der en gang (ikke bryllup), maten og servicen er ikke særlig bra,...

Losby er jo knallfint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...