Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hurra, min lille standhaftige datter har begynt å åle! Hun har holdt på med å spinne rundt sin egen akse på magen en stund, men liksom ikke kommet noen vei. I dag (på vår nye puslematte) ålte hun seg frem for å få tak i favorittleken. Og jeg som ikke trodde det var håp for lille frøken banan, men kanskje blir det krabbing etterhvert likevel :-)
Millapril Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Åh!! Så gøy og så tidlig!! Hun er jo en veldig aktiv liten jente, så det er bare å glede seg til åling rundt omkring i huset. Pusene er ikke lengre trygge... Gleder meg til å se! Bra puslematten var suksess!
smurfen :o) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Så flink hun er! begynner tidlig ja, nå får du nok snart hendene fulle med å følge med på hvor hun er ) Utrolig morsomt da! tenker mammaen er kjempe stolt av den flinke datteren sin.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Kan tenke meg at det er et morsomt syn for mor. Bare å begynne å rydde bort skumle ting og glemme å gå fra de små. Enda er det trygt hjemme hos oss siden hun for det meste holder seg på matta:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Se det er jenta si det!! Nå er det ikke lenge før du må løpe etter henne hehe. Camilla holder seg heldigvis i sin egen akse hun, ellers så er det litt bakover :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Hun holder seg på matta en så lenge, men det er litt frem og tilbake på den bare. Det hørtes kanskje ut som om hun åler seg fra ene enden av kåken til den andre, men så langt har vi ikke kommet ;-) Jeg ble kanskje litt vel entusiastisk for lite hehe, men jeg trodde hun skulle hoppe over krabbinga så jeg er helt i hundre over bittelitt fremskritt :-p
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hurra for flinke Mia, og mamma har all grunn til å være stolt av den lille snella! Gleder meg til å se henne åle seg frem neste gang vi treffes:) Her gikk det heller ikke fort til å begynne med, men bare vent. Sebastian hadde lenge en sperre for å åle seg over dørstokker, men den er han tydeligvis over. Jeg gikk fra han i stua for å fikse noe på kjøkkenet, og fant han i gangen gnagende på en sko (ÆSJ!) på vei tilbake.
Solstråle72 Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 En flink liten jente du har :-) Så morsomt! Hun finner nok sikkert snart ut av det og farter lenger avgårde!! En må snart begynne å sikre stikkontakter og div. andre farer i huset. :-)
Två små trollungar Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Så artig! Så flink hun er! Det blir liksom en helt annerledes verden for dem når de begynner å kunne komme frem dit de vil selv uten å være helt avhengige av at vi løfter dem... Og du har virkelig all grunn til å være stolt over den lille jenta!
Tussi og Maja Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Å, så gøy da! Da er det ikke lenge til hun åler seg rundt i hele leiligheten:-) Sikre stikkontakter og flytt alt som er skummelt, for her kommer Mia! Kult at de har blitt så store...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå