Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Det er første setning lille rosa har sagt (om jeg husker rett, akkurat nå er hodet litt feil skrudd på kroppen...;-) Vi sitter ved kjøkkenbordet nå og hun blar i masse reklameblader som ligger her.....plutselig sier hun klokkeklart: SE PÅ DET!!!!!! Jeg skvatt nesten her jeg sitter:-) Morsomt når hun da i tillegg ser seg i det store speilet på veggen, løfter bladet og sier SE PÅ DET og smiler pent til seg selv:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 SE PÅ DET;-) .......gjentas 1 million ganger:-)
Dailis Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Selvsagt, en god ting kan ikke sies for ofte, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Hihihihi.........se på det du:-)
Maud Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Så flink hun er da! Minstemann er jo 2 år nå og det er ikke sååå lenge siden setningene kom.
Plutseliten :) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Så flink! Og klart det er ekstra moro når det er en søt liten jente i speilet som smiler tilbake
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Hihihi......hun var supersøt når hun gjorde det:-) Smilte så pent til den lille piken der inne og sa SE PÅ DET:-)) Og når jeg skulle legge henne, så kom det igjen:-) Hun pekte og sa SE PÅ DET! Utrolig morsomt:-)
Karomamma Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Helledussen så nydelig!!! Det var tidlig også, hun er jammenmeg flink, lille rosa SE PÅ DET!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå