Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Det er en fryktelig tid, man lurer, håper, drømmer, tenker på om det kan ha gått bra denne gangen... er til å bli sprø av!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 sier meg enig der.. nærmer seg EL her..i morgen el fredag:) men første gang jeg ble gravid var jeg 99% sikker på at jeg var gravid og det bare en uke etter el..så da er ikke ventetiden så langt...(men jeg mista da...både første gang og andre gang...så prøver fortsatt på nr.1)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Henger meg på denne... de 12-14 dagene mellom EL-IKM er HAAAAAAT!! Bare tre dager igjen til IKM, men regner med tanta kommer som planlagt.. selv om jeg avbestillte billetten hennes så har hu vel ordna ny!!=(
Emmeline med spire Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg må også henge meg på her! IKM til mandag, håper seff jeg har blitt gravid og har sikkert nok av symptomer, men mange av de kan tegn på TR også. Tida går så fryktelig sent mellom EL og IKM!!! Lykke til alle sammen! Krysser for at vi slipper denne ventetiden de neste 8-9 månedene!
Fullrulle86 Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 enig der men jeg synst ventetida på el ETTER mensen er verre... å vite at en må begynne helt på nytt ijen...
Tasselur Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Helt enig!!! Tror jeg går i frø snart! EL for ei uke sida, og spotta litt på mandag. Har vært igjennom for mye tull til at jeg har tenkt å inbilde meg at det var en festeblødning... Mista to ganger, og første gangen begynte jeg å blø bare 7 dager etter EL. Veldig rare greier. Så nå sitter jeg og håper først og fremst på at mensen ikke kommer i det hele tatt. Dernest at hvis den må komme så kommer den etter nok antall dager til at det ikke skjer noe tullball en gang til... Tror jeg blir sprø, dette blir en laaaang uke...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Det gjør jeg og, og denne mnd synes jeg det er ekstra ille Vet vi ikke blir gravide nå. ( En "halv" gang sex.......) så venter bare på å hoppe over i ny periode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå