Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 jeg fikk i dag vite at min forlovede og samboer gjennom snart 8 år det siste året har latt være og betale alt av regninger som er faste.. som barnehage etc. Jeg har vært dum og latt han ta seg av alle regninger. Nå viser det seg da at han har på regningene i mitt navn latt være å betale de i hele 2007 så jeg har en veldig stor gjeld. Dette helt uten at jeg visste det.. jeg har kastet han ut nå men jeg har jo ikke råd til å klare meg alene for jeg er student mens han er i jobb... Har noen noen råd om det er noe jeg kan gjøe for å få gjelden vekk fra meg ? kan jeg anmelde han ? hva kan jeg gjøre ? det er snakk om nesten 70000 kr.. og det er årsinnteknten min som student.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Legg inn dette på aleneforelder debatten! Tror de der inne kan mer om hva du har krav på! Men fy faen for en djevel!! Skikkelig idiot! Herregud! Godt du fikk kastet ham ut! Masse masse lykke til!!
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 kontakt www.gjeldsforhandling.no de kan hjelpe deg videre. Og er du alene om omsorgen for barnet får du overgangsstønad på 10300 i mnd. I tillegg kommer barnetrygd på 1940 + småbarnstillegg på 660. Barnebidrag blir beregnet ut fra din og fars inntekt så den er jeg usikker på.
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 og du kan søke om bostøtte selvsagt. den er behovsprøvd, men tror du skal få det siden du ikke har god inntekt.