Gå til innhold

Libero-pakken er kommet på JESSHEIM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom i dag og spurte siden de har vært fri så leeeeeeeenge. Nesten gitt opp men så sa damen "JA, den har vi fått nå" :-)

Var 5 stk newborn-bleier, 9 stk litt større bleier, liten leke-greie, engangsunderlag til skifte (6 stk) , engangsvaskeservietter (5 stk), pakke truseinnlegg (40 stk) , liten prøve på badeolje og zinksalve og 2 stk ammeinnlegg...

Syns jo dette var bra pakke da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki,hvor på Jessheim får en tak i disse pakkene?? Jeg bor også på Jessheim!! Du og?? Har termin 17oktober jeg

Skrevet

På Lindex på storsentret.. Men du må ha fått den lappen i posten før du kan hente den..

Bor ved Nannestad jeg - men ikke lange veien til Jessheim..

Artig at vi har termin nesten samtidig da..

Føde på A-hus du oxo???

Skrevet

Åjah.....Har ikke bestilt sånn pakke jeg:\ Hvor kan jeg gjøre det a??

Nannestad ja,...Pussig at vi har termin nesten likt ja:0)

Nei jeg skal føde på Kongsvinger jeg.....

Gleder meg SYKT MASSE!!!!!

Blir digg med fri snart da....

Skal jobbe til og med søndag jeg så har jeg ferie...Tar ut ferie før permisjon...:)

Hva jobber du med da? Jobber på sykehjem jeg,..TUNGT nå....:\

Skrevet

Gå inn på linken til Libero på høyresiden her.. Fyll ut navn, adr ++ så får du en lapp i posten i løpet av noen uker så kan du hente den på Lindex.

Samme med apotek-pakken hvis du ikke visste det heller. Men da er det Pampers som står for innholdet. ( gå inn på ett eller annet apotek sin side og fyll ut, print, hent pakke ) Artig med gratis pakker :-) hehe..

Åhh hørt mye bra om Kongsvinger da - men valgte det nærmeste jeg. Huff gleder meg ikke mye til selve fødselen - men ETTERPÅ derimot..

Jobber på Gardermoen - begynner å kjenne det jeg også nå ja - laaaaaange avstander og mye stress.. Men er jo ikke lenge igjen og trives så godt + møter folk og holder meg i bevegelse så holder nok ut noen uker til :-)

Har du handla mye da? Har stort sett det meste i hus nå - litt småting igjen men det er ingenting som er krise-viktig..

Vet du hva dere får da? Vi venter jente - klarte ikke la vær å vite, nyskjerrig ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...