Gå til innhold

Hvem er denne berømmelige yppert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at han er en mann (?), men vet ikke noe mer. Er ny her på DIB...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at Yppert egentlig er en avhopper fra legestudiene!

Han gikk egentlig på skole sammen med Trond Viggo Torgersen og om du hører på en av sangene il Trond viggo så skjønner du det....

"En kugutt ifra Strømmen!"

Det er Dr Yppert:o)

Skrevet

hmmm.. nå er Trond Viggo noen år eldre enn meg da:-) Og jeg er for pokker ingen avhopper!! Populært kalt Dr. Jenkyle and Mr. Hyde:-)

Skrevet

Skal jeg legge ut linken til hjemmesiden din igjen, Yppert? Som eget innlegg kanskje?

Skrevet

Pass på blodtrykket nå:o)

En kugutt ifra Strømmen her er jeg.....

Skrevet

Og jeg har halve slekta mi oppe på Bassengåsen:-) menger oss ikke med bermen nede i bakken:-)

Skrevet

Hvem av dem? "sexshop and sexguide" eller den seriøse siden min:-)

Skrevet

Det sprørs om du bor oppe eller nede det sikletrynet:-)

Skrevet

Jeg ler meg skakk -morsomste jeg har sett på lenge.....

Skrevet

Jeg lurte ikke på hva det betød iforhold til hvor jeg BOR... Du kan jo gjette deg til det;-) Siden du mener jeg er en kebabspisende utsunn jente...... JEG spør hva du mente.

Skrevet

hmmmm... nok en kveld med mobbing av meg da:-) Gjeeeeezzzp... ble plutselig trøtt her ja... :-)

Skrevet

At folk som er verdt noe bor oppe i åsen, og bermen bor nede på flata:-9 Det er ikke sikert du forstår dette vennen:-9 Men når jeg er der, så ser jeg alltid ned på de små ubetydelige kebabspiserne som bor i sine trange leiligheter og stygge små hus:-)

Skrevet

Selv om du har familie som bor på oppe i åsen, betyr det virkelig ikke at du bor der selv vet du;-) Selv om jeg skjønner at du skulle ønske det, ja...

Må bare satse på å inngifte deg i miljøet, vet du!

LYKKE til!

Skrevet

Dette er den familien jeg ser ned på:-) De betyr lite for meg, da jeg er en bortskjemt pappagutt som har fått det meste lagt i hendene og som elsker å tråkke på de ubetydelige pampene som bor i denne åsen:-)

Skrevet

Først så mener du at de på åsen skal se ned på de i "flatlandet" og nå sier du at du heller ser ned på familie på åsen? Selvmotsigende?

Skrevet

Det er når jeg er på besøk der nede at jeg naturligvis ser ned på bermen nede på flata:-) Når jeg er oppe i Trøndelag, ser jeg selvfølgelig på bermen nede på Strømmen:-) Hmmmm når jeg tenker meg om, så ser jeg faktisk ned på alle som ikke deler mine synspunkt:-)

Skrevet

Du svarer så utydelig.... Forresten ser jeg ned på tremenningen min som bor på et sted som nesten er Strømmen tror jeg... Så vi er 2;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...