Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 har nå kjøpt meg stempelpute, og ville gjærne forevige de små hendane og føttane. føttane gikk greit, men hendane var helt umulig. hu knyter de sammen bare noe kommer i berøring med de, prøvde til å med å snike det til mens hu sov, men hu knøyt jaggu sammen hendene i søvne å, å hu er sinnsykt hard i klypa! noen som har gjordt dette å vet åssen man skal få de te å slappe av. takker for svar
Mammapudding Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hehe, har samme problemet og vil gjerne også ha tips:) Endte opp med fingermaling over hele meg da jeg prøvde:)
Willy Wonka Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 ja, dette lurer jeg også på Skal lage julegaver til besteforeldrene.....hehe
pappantilNora Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Vi gjorde det mens hun lå ved puppen. Det var det eneste som funket.
¤ my precious ¤ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg holdt et cd-cover under hånden hans først, holdt det over stempelet. Da jeg dro vekk coveret landet hånden på stempelet, før han rakk å knytte den :-) Brukte etpar forsøk, men det funket :-)
M@mm@ mars07 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Vi tok avtrykk av jenta vår da hun sov. Å det gikk kjempe greit!
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hva slag stempel /maling bruker dere til dette ??
Alba44 Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Lillegutt var heller ikke så interessert i håndtrykket. Hehe....Gikk bedre med fottrykk. Vi brukte fingermaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå