Circe Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg har fått streng beskjed at min skal få mme til jeg. så min får grøt+ca 100 ml med mme. hva er mest vanlig å gi da?
¤ my precious ¤ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg gir vann til grøten og så får han mme(ca 150 ml) etterpå :-)
Circe Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 aha,.. sånn rett etterpå eller? For her gir jeg noen skjeer med grøt, så litt mme osv.... Kankskje jeg har misforstått noe.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 kanskje de gir grød med melk i og at da blir det litt dobbelt opp med melk, eller kanskje de gir melk til andre tidspunkt. bare fordi du har fått streng beskjed om å gi melk til din unge behøver ikke å bety noe som helst. Kanskje din unge er litt undervektig? Jeg gir grøt laget av 120mml. mme og en flaske melk f120 mml.før legging. Det betyr ikke noe som helst for andre enn meg og ungen min. Alle er forskjellige.
¤ my precious ¤ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Trollet mitt er 5 måneder snart, har akkurat begynt å gi han grøt. Han får det han vil ha av en halv porsjon...Så får han mindre mme enn han pleier når han ikke får grøt, rett etterpå :-)
ejiec++ Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg gir vann til grøt fordi Isabelle ikke vil ha mme etter grøten. Regner egentlig med at hun kommer til å få mme etterhvert, men foreløbig tror jeg hun blir så mett av grøten at hun ikke orker mme. Får prøve meg litt frem :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 En skal lage grøt med morsmelk/erstatning i til de er nådd en viss alder (tror det er 1 år...ikke sikker på om det er det eller 8 mndr), men etter det skal den lages med vann.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Her får snuppa vann til grøten og pupp før eller etter grøt. 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå