Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Var hos jordmor i dag, og fikk høre den utrolig beroligende lyden for første gang i dette svangerskapet. Er 17+1 i dag. Min fremragende jordmor (går privat) kunne også fortelle meg at gynekologen min, der jeg skal til ul neste uke har fått 3D!!!!! Så nå gleder jeg meg utrolig til å få se knøttet ordentligt! Måtte bare få det ut, bobler snart over, her jeg sitter! Lykke til videre, alle mammaer!
Lillemy-77 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei Diamondgirl ) Så koselig. Det er så utrolig god følelse å få se lille bebisen, jeg var på ul selv for ca 2 uker siden, og jenta vår sparket og snudde seg rundt og styra på...hehe...kjempeartig ) Vi hadde ikke 3D vi da, men likevel... Var veldig klart bilde, vi kunne telle tær og fingre. Masse lykke til i neste uke, kos deg!! Klemmer )
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hei! Så koslig!! Gratulerer sååå mye med den lille!! Måtte du forresten betale for den timen til privat jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå