Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Nå er Sebastian i gange med to nye tenner i overmunnen (en på hver side av fortennene). Den ene er neste igjennom alt! Blir nesten skremt jeg over hvor fort dette går:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Oi, steike! Blir ikke det da tann nr 5 og 6? :-) Det går jo virkelig unna. Har det vært ubehag på natten eller med mat?
Millapril Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 oioioi! Det går jo skikkelig fort fremover dette her. Håper han er snill og ikke biter deg? Håper du klarer å få tatt et bilde av dette nye colgate smilet etterhvert, vil gjerne se!
smurfen :o) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Oj, her går det unna. Håper han ikke plages så mye av tennene nå. Blir kjekt å se han igjen med mange nye fine tenner )
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hmph,,,må jo litt misunnelig si at dette er jo moro da. Men husker dere før fødslene så sendte vi hverandre bøttevis med fødestøv. Nå må dere sende litt tannfestøv i vår retning. Hun bare sikler og tennene kommer ikke.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Wow skal si!!! Lillegutt begynner virkelig å bli stor gutt han ja! Så spennende og gøy!!
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Ja, dette er tann nr 5 og 6. Trodde det skulle ta lenger tid før de kom, men nok en gang slo dette mamma instinktet feil:)
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Han er jo så gjerrig på å vise frem disse tennene, til sin mors store fortvilelse. Skal se om ikke pappa'n og jeg kan få lurt oss til et bilde:)
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 Hehe, god idé. Jeg tror Sebastian har fått overdose av tannfestøv så jeg sender gladelig litt videre til Mathilde:)
Solstråle72 Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Så moro! Sebastian er den eldste og kuleste i gjengen nå :-) Håper dere får lurt dere til et bilde vi kan se!!
Två små trollungar Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Han begynner å bli skikkelig stor da, ja! Men så artig at han får masse tenner! Får bare håpe han ikke plages for mye når de kommer frem. Og får se om dere klarer å snike dere til et bilde, men det er ikke lett kan jeg tru. Amanda skjuler sin lille tannebiss langt under tunga hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå