Gå til innhold

Til dere som har servert koltbord... Trenger noen tips her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. SPØRSMÅL : Det jeg lurer på er, hvor lang tid har dere som har servert koldtbord brukt med maten?? Vi lurer på om det går greit om vi tar vielsen kl 4 på eftaen, eller om det blir for seint.... Vi skal ikke ha fotograf etter vielsen....

2.SPØRSMÅL:

Hvor "avansert" har dere gjort koldtbordet ?? Tenkte vi skulle gjøre litt mere ut av det enn "vanlig" koldtbord.. Huff... dette bli litt teit formulert men... :)

3: spørsmål: Hvor mye alkohol trenger vi.. Holder på å bli gal... Vi blir ca 60 gjester, og 50 av de er gode til å drikke for å si det slik... Hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet ikke om dere HAR allerede bestemt dere for koldtbord eller ikke men min erfaring er:

Mye rot og styr med koldtbord. Veldig uformellt, og maten ser fort stygg ut. Synes det blir litt VEL cafe preg av hele koldtbord greia.

eg kommer IKKE til å ha det. var i fire bryllupp i sommer, og to ahdde koldtbord, nei nei nei sier bare jeg. Maten så grafsete og fæl ut etter første forsyning, og det så rett og slett billig og simpelt ut. Maten var eksotisk og nydelig, men bordet så ikke ut. Hjelper liksom ikke uansett hvor mange servitører en har som fikser på et heller.

En annen ting er at vi måte reise oss helet iden for å finne mat. Blri litt VEL rotete med folk overalt, og ingen orden på noe, på en måte.

Nei, to ganegr servering med middagsmat fra fat av servitører kommer vi til å gjøre.

Men lykke til :-)

Skrevet

Min erfaring e helt en an enn anonym under her..

har vert i bryllup med koldtbord og va en kjempe fin opplevelse, derfor har vi valgt å ha d sjøl og!!

bryllupet ble mer avslappet, ikkje fult så stiv som om man har 3 retters.

gjestene fikk bevege seg så timene m bordet ble ikkje så lange..

vi ska ha 76gjester t middag og regner m å bruke maks 4timer m bordet.

har valgt et ganske så tradisjonelt koldtbord m;

roastbiff,svineindrefilet, kalkun, spekemat, sjømat (krabbe, kongekrabbe og reker)

i tilleg ska vi ha salater av ulike slag og brød.

når d gjelder alkohol har vi kjøpt inn 48flasker rødvin, 6flasker hvit, 10kasser øl.

skal ha åpen bar om kvelden, så har handlet inn til den utenom.

når d gjelder utradisjonelle ting du kan ha på koldtbordet hadde min venninne bare sjømat, det innheoldt den tradisjonelle sjømat, i tilleg ulike typer sild, makrell, hvitløksreker, sushi, engelsk fiskesuppe, baccalaoog div..

litt arti og annerledes, men kjempe godt!!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...