Juicy med spirer! Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Endelig er jeg også her inne! Nå har vi begynnt å planlegge baby i hus Dette er første gang vi prøver, så jeg regner med at det kommer til å ta ei stund før noe skjer, så jeg prøver(!) å tenke avslappet på det hele... Lettere sagt enn gjort når IKM nærmer seg... Det er en del ting jeg lurer på, så jeg kommer nok til å stille mange spørsmål her inne! Noe av det jeg lurer på sånn helt i beynnelsen er jo alle de forkortelsene dere har... IKM=ikke kommende mens, EL= Eggløsning... Har fått med meg såpass, men PP? Noen av dere som vet om ei god ordliste til låns!?!? Hehe...
mamman til juliprinsesse Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei!! Er temmelig ny her selv men har sett at det ligger ordlister lengre nedover her :-) pp er prøve periode, så mye har jeg fått med meg... hehe ikke så lett alt dette her :-) vi prøver å å være avslappet men det er ikke lett skal jeg love deg!!! fik akkurat tanta på besøk nå så da er vi akkurat ferdig med første pp ( prøve periode ) og gleder oss til neste!! Lykke til
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hei =) Er ikke så langt i prøve perioden jeg heller, men jeg har en gutt på 2 år, og håper snart den neste spiren sitter. Lykke til =)
mamman til juliprinsesse Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Ja lykke til!!!! Vi har ingen så dette er spennende!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå