Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 hej! sorry for et domt spm men jg blir litt bekymret,går det ann å merke forskjell på om det lekker litt fostervann eller må man til jordmor da? ble litt usikker har alldrig plagdes med urinkekasjer har hatt en del utflod men ikke mer enn normalt tror jg! trenger noen råd her! vær så snill! *klem*
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei! Jeg tenkte akkurat det samme i dag! Jeg har veldig mye mer utflod enn det JEG pleier å ha jaffal! Men JM sa til meg at noen får så mye utflod at det kjennes ut som det nesten renner... =/ Har ikke fått sjekket det da, og er ikke sikkert det stemmer for deg, men mest sannsynlig er det ikkenoe å bekymre seg for =)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 nei det var sikkert ikke noe farlig,har ikke hatt noe vondt i dag så det er sikkert ikke noe som skjer enda??men det bli så at man tenker litt uansett! noen som vet om det er farlig om det evt kommer LITT foster vann uten at det er vondt!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 er du usikker på om det er fostervann så ta på deg en bind, gå med det en god stund, til det er kommet en del veske i det. så reiser du opp på føden, der tar de prøver av det som er i bindet, du får da vite sikert om det er fostervann lr noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå