Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 HVORFOR er det så mange som stenger all frisk luft ute fra vognene til sine kjæreste små med å henge svære tepper foran hele inngangen på vogna???? Det er ren og skjær barnemishandling!!! Stakkars de søte små som må venne seg til å sove uten frisk luft i vogna! Hjelper ikke med helseteppe heller, det er nesten like ille selv om mange tror det er bedre enn vanlige tepper...hvorfor gjøres dette??? har 3 barn, og ingen av de har noensinne måtte ha teppe foran inngangen for å få sove hvorenn vi har vært i sovetiden...det må vel et dødsfall til før folk skjønner hvor farlig dette kan være, både med tanke på oksygen og overoppheting? Drastisk tankegang kanskje, men så jævlig syns jeg det er å se at det ligge små mennesker innesperret i vogn med tepper foran!
~sjiraff~ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Snuppa mi hyler om hun ikke får teppe foran hvis hun ligger å hviler da vi er på tur. Men hun er 3 år snart da så er igrunn ikke så bekymret. Men da hun var mindre brukte vi også helseteppe foran da hun begynte å bli 6-7 mnd. Grunnen var at hun ikke klarte å sovne hvis hun ikke ble skjermet fra alt det spennende omkring. Fjernet alltid teppe da hun hadde sovnet.
Gullet-Mitt alt! Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Vogna mi har lufting i kalesjen på flere steder. Når det er sterk sol ute og den blender øynene til jenta mi så henger jeg et teppe foran ja! Og jenta mi vil ikke sove hvis det er for lyst så da henger jeg også et teppe foran. Sørger for at luftehullene ikke er tettet slik at hun får masse god,frisk luft inn i vogna! Det er vel mer barnemishandling å blende barna eller ikke la de få sove!
børdi Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 alt er barnemishandling nå om dagen,,,:-) hehe,,, lei av at folk som deg roper barnemishandling for ALT.... La folk ha teppe foran vogna om de vil det,, og pass på deg selv i stedet for å bry deg så veldig om alle andre...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Siden du har 3 barn så vet du også at det kan bli veldig varmt for små barn dersom sola steiker rett på vogn. (Da tenker jeg når du er ute og triller, ikke når vogna står i ro). Og har du forsøkt så vet du også at et helseteppe halvt ned i åpningen faktisk gjør det kjøligere, samt at det ikke blir for sterk lys til disse små. Kan sevfølgelig også benytte myggnetting. Derfor har jeg gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå