Mirakeljenta08 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 jeg skulle gå ut i ulønna permisjon for å ta vare på sønnen min på,14mnd. men nå har jeg vært sykemeldt siden juni pga en veldig dårlig rygg. komem rikek tilbake til den type jobb snakk om omskolering/attføring men skal gå sykemeldt i hvetfall et halvt år. men problemet e rat nav nekter meg sykepenger siden jeg skulel være hjemme men jeg klarer ingenting. klarer ikek å løfte, ikke gi han mat må ha hjelp så er ikek det jeg skulle bruke permisjonene til. er det noen som vet noe om det? trodde permisjonen falt bort siden jeg e rsykemeldt? sykemelding går velover permisjon? vær så snill å svar noen? kan jeg avslutte permisjonen å gå på sykepenger? kan vel ikke gjøre noe det helelr? m ha penger siden mannen har mista jobben, huff
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 dytter, og håper du får svar! *hekseklem*
Mirakeljenta08 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 dytter denne til toppen
Mirakeljenta08 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 trenger noen råd om jeg skal gjøre elelr hva dere vilel ha gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå