børdi Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 SPeeeeeeennende,,,, hehe,, visning 16 sept,, så nå er det bare å vente og se.... Og nei ingen link blir lagt ut, for jeg skal bo her en stund til...:-)
Sebra Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Så spennde . Å jeg venter så veldig på at vi kan selge huse vi å pga av skatte regler må vi vente til jul. For da slipper vi å betale skatt.
børdi Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 spennende,, krysser fingrene for dere:-)
Sebra Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Takk. Krysser fingre for dere også. Håpe det går fort unna med huse for dere. Går det bra med barna. Minste jenta her har snart bursdag
børdi Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 barna har det bra,, i dag har de grini siden halv fire,, :-( blir gaaaaal... men ellers bra..:-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 høres spennende ut, var å tittet på hus, og tror jeg så deres, egentlig tipping da:) men hvis det var det, så var det veldig fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå