Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Lå på sykesenga klar for utskraping pga MA. Plutselig ligger jeg i blod. Alt var ute, og sykepleieren tar opp en klump fra alt blodet og sier at dette er barnet mitt, og at jeg kan få det med hjem........var helt jæ.....lig. Nå skal det sies at jeg har mistet i både SA og MA tidligere, og har litt komplikasjoner denne gangen. Håper drømmen bare er min frykt, og ikke et tegn på at jeg har en MA.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg drømte at babyen sparket i magen min - deiiiiiiiilig:-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg drømmer bare om sex for tiden. Sex sex og atter sex. Tror jeg blir gal, skulle jo tro at jeg er helt nymf vettu =) He he...Det går vel over snart håper jeg. I natt drømte jeg at svigermor gikk toppløs sammen med meg på tur. Og jeg syntes faktisk at puppene hennes var fine =) Ha ha ha...... Tror disse hormonene driver meg til vannvidd snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå