*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Snuppa er 5 mnd.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg brukte vent sin og det gikk fint, den som har myk tupp... Syns kanskje avent sine lekker litt for ofte, men det har gått fint
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Når er det vanlig å begynne med tutekopp?
Diva Muffin Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Avent magic cup finnes fra 3 måneder. Klumpen min er nå snart 4,5 og vi skal såvidt til å prøve den litt. Jeg kokte epler og pærer til fruktpure i kveld, og sparte kokevannet på koppen i håp om at hun vil ha den når det er noe annet enn vann i den
Happy-32 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Snuppa mi slet litt med å forstå seg på avent non spill-koppen. Er veldig fornøyd med bambino, også non spill. Kjøpt på Rema for 35 kr. Lett å gjøre ren, ikke masse små plast greier som må tas ut som i avent sine. Kjøpte også en kopp fra tommee tippe, den har lillepia enda ikke forstått seg på (og hun et snart 10 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå