mother to be :) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg nærmer meg termin og begynner å bli utrolig utålmodig. Sitter nesten bare å venter på at noe skal skje. Trenger noe morsomt å fylle tiden med, og gode kjerringråd for å sette fødselen i gang. Noen råd?
vip1984 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 henger meg på her....ikke så gøy å bare gå å vente. nesten ferdig med alt jeg skal ha klart til babyen og....
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 jeg har bare 2 dager til termin og drikker bringebærte med masse kanek i for fulle mugger!!!!!!!! hehe, godt gammelt kjerringråd.....men om det funker vet man jo ikke ennå sånn ellers har jeg blitt så lei av å være lei, at jeg har beg å leve igjen.....etter og ha holdt meg i dvale i ca 3 uker. skaffet meg lånekort på biblioteket i dag, og satt der og leste gjennom alle blader jeg kom over, og lånte meg litt musikk og noen bøker. tenkte å brenne musikken inn på PC'en og høre på når jeg sitter og smurfer på BIM;) hehehe... hva med å lage bursdagskort til alle du kjenner som har bursdag resten av året? DET tar jo litt tid:) hmmmmmm, ja da ble det tomt i min lille kreative hjerne gitt......
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 feil i 1.linje: mente selvsagt kanel, og IKKE kanek:-D
line_n & sara Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 da jeg jobba i helsekosten, vagget det mange høygravide innom å kjøpte lakrisrot te etter anbefaling fra jm! så jeg skal iallefall ta meg noen kopper på termindagen! hvor effektivt det er, aner jeg ikke! men når flere jm anbefaler det, er det iallefall værdt et forsøk!
bamby Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg har kjøpt denne, drukket 1-2 kopper daglig, merker litt mer kynnere og noe mer aktivitet fra babien! Lest en skal være forsriktig med denne teen grunnet økning av blodtrykket, ikke farlig med mitt, det er alt så lavt! Babiens en må tenke på...men alt med måte tenker jeg da....
mother to be :) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er så glad i te, men finnes det ikke sånne kapsler som man kan ta? Har det noen virkning når man begynner såpass seint før fødselen da?
bamby Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Denne teen er dritgod! iallfall hvis du liker lakris! mmm...kunne drukket mye mer...men tør ikke det..
mother to be :) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 Hehe, kanskje jeg skal prøve den da. Hvor får jeg kjøpt den, på helsekostbutikker eller?
marghald Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Jeg tror jeg skal prøve den lakrisrot-teen, jeg også I tillegg har jeg sittet å gnikket hardt på de berømte "putene" under føttene i hele dag! Det skal visst være punkter der som kan hjelpe til med å få fart på sakene...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Ja er det noen som kan forklare akkurat hvor de punktene er..??
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 var en link her inne for en stund siden på hvor disse putene lå, men husker det hva den linken var. men der var det bilde av foten, og rød ring rundt puten
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4034004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå