Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Har en liten gutt på snart 6 mnd og koser meg masse hjemme med han. Men må begynne at jeg begynner å bli litt rastløs. På kveldene legges jo han ca. kl .7 og da går kvelden mest til tv, internett eller husarbeid. Samme på dagtid når han sover, da går det i rydding og vasking av klær etc. Treffer jo venner innimellom såklart, men dagene er generelt ganske like og jeg begynner å bli litt rastløs... fler med meg?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 litt rastløs ja og lucas er bare to måneder enda
Singelmamma og banden Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Man blir mer rastløs for hvert barn - jeg gleder meg til å jobbe litt igjen, vesla er 4 mnd og jeg skal nå jobbe hver torsdag fremover til permisjonen er slutt. Henger vel mest sammen med at jobben ikke klarer å få tak i vikar til spesialtimene mine... ;-) De dagene jeg er hjemme prøver jeg å få besøkt andre eller invitere - for det blir fryktelig laaaange dager alene når ditt sosiale liv vanligvis er jobben. Etter at ungene legger seg kan jo ikke jeg stikke ut av huset. Så tlf er en fin ting å ha! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå