Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 og den var så klart negativ! Regnet med det til tross for at jeg har vært kvalm siden fredag... Det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise - og det passer dårlig siden jeg skal på ferie til uka og inn i bikini! ;-) jaja, har IKM den dagen vi kommer hjem fra ferie så da er det nye muligheter!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Du har ikke testet for tidlig da? Hvis du har ikm etter at du kommer hjem fra ferie og skal på ferie til uka??? Når er ikm-dato?
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 He he du har helt rett! Bare tenkte at dersom jeg er SÅ kvalm nå, og hadde EL etter planen i går, så kunne det være at jeg hadde blitt gravid forrige pp til tross for at jeg hadde mensen.. Så da regner jeg med at kvalmen kommer av andre grunner! IKM er 18 sept
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Takke takk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå