Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hvem her inne på småtroll tror dere er: 1. Mest hyggelig 2. Lettest å bli kjent med 3. Mest morsom 4. Den du vil være venn med 5. Smartest 6. Mest kunnskapsrik
Selphy Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Tror nesten jeg må svare anonym på alle jeg.. ;-) Makan til tullete tråd..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Kanskje du skal gå foran med et godt eksempel da vet du.. =)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 1. Mest hyggelig- Expat 2. Lettest å bli kjent med- Pølsa 3. Mest morsom- Pølsa 4. Den du vil være venn med- Pølsa 5. Smartest- Kozy 6. Mest kunnskapsrik- Kozy
~~¤April baby¤~~ Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Herregud,er det noen tvil? JEG er den 1.Mest hyggelige,fordi at jeg er 2.Lettest å bli kjent med,er jeg den 3.Mest morsomme,så du vil defintivt 4.Være venn med meg. For ikke å snakke om hvor 6.Smart jeg er,derfor er jeg svært 7.Kunnskapsrik. *Ler høyt* hehehehehehe.....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Tusen takk for den anonym! Så koselig å høre på denne drittdagen.. Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå