ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Vi hadde satt datoen til 08.08.08, men pga at jeg nå er gravid har vi bestemt oss for å sette datoen til 20.10.07... Det blir et lite og intimt bryllup med bare de nærmeste rundt oss - og ta fest med venner og slikt senere ( kanskje på 1 års bryllupsdagen ).. Men vi aner ikke hvem vi skal ha som forlovere.. Noen tips som kanskje gjør det lettere for oss å velge?
jordbærsjokolade Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hvem står det mellom da? Det beste tipset er vel å velge den som står deg nærmest:)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Typen min har MANGE kompiser som han har vært oppvokst med, men klarer ikke plukke ut noen av dem. Jeg har en venninne som jeg kunne tenkt meg, men er så redd for å velge feil - har valgt feil en gang før :S
Verbena Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Her har jeg valgt bestevenninna mi, vi har kjent hverandre litt siden barneskolen og holdt kontakten hele veien. Men vi har ikke hatt no kjempe nært forhold før de siste årene. Og det falt meg naturlig å velge henne. Sambo var veldig i tvil, siden vi bor langt unna de nærmeste ble valget vanskelig. Men han sjekket med broren sin først om datoen passet for han i forhold til skole osv. Det gjorde den heldigvis. I tillegg har han bestekompisen, ei venninne og stebroren sin i backup om noe skulle skje slik at broren ikke kan komme. Velg ut fra hvem som har vært der for deg/dere tidligere og hvem dere føler det er viktigst å ha der på den store dagen. Jeg vurderte også å spøre søsteren min, men pga at vi ikke har noe nært forhold ville det blitt helt feil for meg. Håper dere finner ut av det og får en flott bryllupsdag!
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Tusen takk.. jeg skal diskutere litt med sambo om hva han føler for... for han har ingen brødre eller noe sånt, men kanskje han etterhvert klarer å velge en av kompisene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå