Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 var på min siste time me modningsakupunktur idag, før hun satte nålene så spurte hu om at hu skulle sjekke åpning å røske til litt å d va isje vanskeligt for meg å svare på hadde da 4cm åpning å hu ble nærmere sjokkert siden eg isje hadde rier eller noe, så hu røska i vei for å få fart på ting så nå sitte eg bare å vente på at vannet ska gå eller at riene ska begynne
Marianne87 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 spennende når er terminen a? menstermin eller ul t?
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 menstermin va 29.aug og UL e på fredag (7/9)
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 jeg har hatt 4 cm, åpning i over en uke nå. ik for å skuffe deg, eller ta gleden fra deg, men jeg sitter å venter enda.
Mazza** Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Heldiggrisen!!! Jeg skal på siste timen med modningsakupunktur nå jeg.....men stresser ikke da...han kommer når han kommer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå