lenej :o) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 blir gla for en pm? NYSGJERRIGE MEG!!
Karoline's*mamma Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Å, eg og vil vite!! og ikkje kall meg nysgjerrig
Maisie Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 J's mamma, McMom & her McBoy, silhah og emilie med spire <3 og trulte med prinsessene: jeg har sendt dere pm! Nemi Isabella's mamma + spire: Du har ikke profil, så jeg får ikke sendt deg pm. Ja, Summer Bay er ikke fritt for drama!
Karoline's*mamma Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Tusen takk Molly mus, du er ein knupp
mamma&piratene Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 ååå jeg vil å vite Fikk ikke sett på i dag =(
2blå og ?? i magen Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Kan noen fortelle megogdet?? Plizzzz????
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 huff:) jeg vil gjerne også vite det, ble nysgjerrig nå altså
Maisie Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Vil du vite hele historien, eller vil du bare vite hva som skjedde i dagens episode?
mamma&piratene Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 gjerne dagens episode og evt hva det er m kims mor hvis det kom fram i dag? Så på i går tror jeg , hi hi ble litt usikker ..
Elinemor1 Skrevet 5. september 2007 #20 Skrevet 5. september 2007 Åhh....æ vil å vite!!Nån som vil sladre tell mæ??? :-)
mamma'n til tre flotte gutter Skrevet 5. september 2007 #21 Skrevet 5. september 2007 kan jeg å få vite, jeg er gal av nysjerrighet hihi
Maisie Skrevet 5. september 2007 #25 Skrevet 5. september 2007 Nå har dere fått pm, alle sammen, nysgjerrigperer! Dette skjedde i dagens episode: Colleen hadde gjort ferdig skuespillet sitt, og de skulle ha øving. Cassie og Ric hadde fremdeles ikke lyst til å spilel mot hverandre, men Colleen sa at de måtte. De leste replikkene sine helt uten innlevelse, og Colleen ba dem skjerpe seg. De fant da på at de skulle gjøre så den andre fikk sparken, og leste deretter replikkene sine med skikkelig falsk innlevelse, i håp om at den andre skulle trekke seg da de kom til kysset på slutten av scenen. Men de klarte ikke å kysse hverandre, og fikk kjeft av Colleen igjen. Ric gikk inn på badet og spiste masse løk. Så kysset han Cassie på slutten av scenen, men hun trakk seg unna pga løkånden hans. Hun tok hevn ved å ha chilisaus i glasset som han skulle skåle med i neste scene. Colleen svarte med å gi dem begge sparken. Tror Matilda syntes det var helt greit, for hun var ganske så lei av gnålet deres. Kim kom seg ut av kontoret til Barry uten at noen så ham, men han mistet en konvolutt med Kerrys navn (moren hans) på gulvet. Barry fant den da han kom tilbake, og skjønte at Kim hadde vært der. Han låste opp skapet for å se etter dagboka, men den var borte. Han skyndte seg til huset til Irene, der Kim, Hayley, Irene og Morag var. Morag skjønte at Kim hadde stjålet boka fra Barry, og likte det ikke. Barry forlangte dagboka tilbake, men Kim nektet. Irene måtte gå imellom, og ba Barry om å gå. Hun gikk etter ham, og sa at Kim aldri kom til å gi opp, og at hemmeligheter alltid kommer fram. Etterpå tok Barry en mystisk telefon til en eller annen. Kim leste høyt fra dagboka, og det viste seg at Barry hadde hatt en munter og romantisk side ved seg selv som de andre ikke kjente til. Det var før Jonathan ble født. Etter at han døde, trakk han seg mer bort fra Kerry, og tilbrakte mer og mer tid på jobben. Moren følte seg ensom. Noen sider var revet ut av dagboka, og de skjønte at de sidene antakelig avslørte noe om moren. Hayley fant en konvolutt med en nøkkel i bakest i dagboka. Det var en nøkkel til en oppbevaringsboks. Kim fant ut hvor det var, og han og Hayley kjørte dit for å se hva det var. Men boksen var tom. De kjørte skuffet hjem igjen. Utenfor oppbevaringslageret/baken/hvor det enn var, satt Barry i bilen sin og fulgte med dem. Han så ned på en konvolutt på passasjersetet. På konvolutten stod det Kim. Mamma'n til to nydelige gutter - du har heller ikke profil, så jeg får ikke sendt deg pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå