Hege & lille Hannah <3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg er blitt sykemeldt nå, men er usikker på hva jeg har krav på. Kommer jeg bare til å få betalt for de vaktene jeg har fast, eller tar de gjennomsnittet av de siste mnd jeg har jobbet? Er i første omgang blitt sykemeldt i 14 dager, hvis dette skulle ha noe å si. Setter kjempepris på svar
Erisa* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tror du har rett på gjennomsnitt av det du har tjent de siste mnd. Se på nav.no! Lykke til!
Håpefull mamma Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 jeg lurer på akkurat det samme.. ble 50% sykmeldt i dag jeg å...
gla_mamma Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Nav ser på inntekten din,. Hvis den er stabil over de siste månedene eller siste året, legger de det til grunn. Hvis innteken varierer bl a fordi du tar ekstravakter, så regner de et gjennomsnitt over 3-4 mnd som gir deg sykepengegrunnlag. Det skal sikre at du får igjen for både dine faste men også ekstra vakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå