Krøvvel Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Har kjøpt Emmaljunga duo edge.. Blir det ikke trangt med en voksipose oppi der? Så en voksipose i ei simovogn på butikken, så kjempetrangt ut..Erfaringer?
*Smiley* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Syns den passer fint jeg.Har kjøpt samme vogn som deg:)Ikke hatt en baby inni den ennå da:)Men tror det skal gå ganske greit..
twoboys & a girl Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hadde emmaljunga sist, å det gikk kjempe fint. Bare ikke kjøp de helt minste bagvognene.
fullrulleihuset Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Fikk ei jente i sept. og hadde emmaljunga edge duo (2006 mod). Brukte voksipose hele vinteren og hadde god plass.......... enda knøttet vokste i rekordfart =)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde en simo kombivogn med voksipose til nr1, Jeg synes ikke dette var trangt!, Barn liker å ligge litt godt omtullet når de er små, følse seg trygge. Kombivognene sine bagger er noe smalere en duo sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå