Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er hjemme nå... var på kontroll på føden igjen, hadde gått opp til 2 cm åpning og mer moden, men de mente det ikke var vits i å legge meg inn enda. Så vi dro opp til svigers og spiste litt, og jeg fikk låne en seng der. Sov i 1,5 timer (våknet av alle riene da men) og så sto jeg opp og vi kjørte hjem igjen. har nå hatt 4 min mellom riene siden klokken 8 i dag tidlig og de blir sterkere og sterkere. trekker tilbake det jeg sa tidligere i dag om at dette ikke var så vondt... hehe... så nå bare venter jeg på at de skal bli vondere, kortere mellom eller at vannet går. gidder ikke reise på føden for å bli sendt hjem igjen heller... har bare 10 min å kjøre så trenger ikke stresse =) Hehe har måttet stoppe et par ganger mens jeg skrev dette for å jobbe meg gjennom riene... hehe... Tusen takk for alle lykkeønskningene på den andre tråden forresten=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Begynte å lure på om du hadde fått deg et rom på Haukeland jeg nå! hehe.... Greitt å vente såpass lenge før man drar til føden at man ikke blir sendt hjem igjen! hehe...
twoboys & a girl Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Du får ha lykke til. Kjedelig å bare måtte gå å vente slik du gjør nå. En trøst er det at det går fremover:o)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Det tar litt tid, men snart er det over - fortsatt lykke til videre:-)
MegOgAlleMine Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 å så spennende å følge med på! har ikke snakket så mye med deg jeg tror jeg. er du nærme termin eller? vet du hva det blir?
mammat2goll Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Litt missunnelig på deg nå...og i tillegg sniker du i køen...*fy deg* Håper du slipper å ha det så vondt så veeeldig lenge... Snart har du nok babyen din på magen Masse lykke til!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Å Herregud så spennende sauen!!!!! Tenk for en følelse av å snart få møte lille jenta deres!!!!!:) Ekke lenge igjen før lillemann kommer her heller "bare" 6uker!! Hjelp:) MEN!!! MASSE LYKKE TIL!!!! DEtta går så fint!!!!:)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 heisann! ville bare ønska deg lykke til, leste innleget tidligere å tenkte søren nå føder du jammen før meg men så va jeg på modningsakupunktur idag å der fikk jeg vita at jeg hadde 4cm åpning, tok vist deg igjen jeg :-D men jeg har ingen rier, så sitter å venter på di eg.. håper du føder snart
*teresa* Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 er såååååååå vannvittig misunnelig på deg nå!!! Lykke til!!!!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Heier på deg!! Tenk, nå får du snart hilse på lille Anniken! :-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 åååå så spennende masse lykke til snuppa )) dette kommer du nok til å syntes går kjempe treigt men fatt mot,snart har du prinsessa di i armene ) "kos" deg med opplevelsen,ta vare på hvert minutt og ta MASSE bilder av ALT!! du kommer til å ville se på de igjen og igjen og igjen )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Å hjelpes.. Håper ting får fart på seg snart da. Men om ikke så lenge så har du babyen i armene dine. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå