MiniMe&Dr.Evil Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg skal ta ut spiralen (hormon) neste fredag, så skal vi prøve på nr to. Snuppa blir tre i november så da blir det ca 4 år mellom de Hvor lang tid tok det for dere som gikk på hormonspiral fra dere tok ut den til dere ble gravid? Spennende dette her!!!! (",)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Trenger hormoner, så det kan jo ikke sammenlignes. Tok et år for meg:) Skal også ta den ut nå, og prøve på nr 3. Vi får se hvem som får først:) To av mine venninner ble gravide innen 3 mnd.
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Hmm...trenger hormoner...skjønte ikke den jeg. Mente at jeg har hormonspiral...
Mulle :) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Tok den ut da jeg fikk mensen og fikk ikke mensen igjen fikk baby istedenfor så traff på 1 forsøk der ja
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Oi, da var du heldig! Satt på andre forsøk med første mann, da hadde jeg gått på p-piller i ca 4 år. Håper det er like lett denne gangen. Kommer fra en famile der alle jentene blir gravid veldig fort, så har jo litt forhåpninger
Mulle :) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Lykke til.. Håper det klaffer fort for dere og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå