Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 tror dere at jeg får det? det er felles gjeld på 500 000 også da, men det blir bare 2610 kr i månden.
Singelmamma og banden Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Alt er mulig, men det blir trangt økonomisk! ca 800 000 i lån medfører avdrag på ca 4500 pr mnd. Pluss 2610 pr mnd, pluss strøm og alle andre utgifter. Men klart, hadde jeg fått lån hadde jeg slått til :-) Ofrer mye for å få en egen bolig! Går an å søke husbanken om startlån.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 OS blir ikke regnet som inntekt, så nei, man får ikke lån på bare OS om du ikke har kontrakt fra en jobb eller kausjonist.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Innbiller du deg OS frem til du blir pensjonist kanskje? Man må inntekt, en jobb, tjene egne penger for å kunne låne mye. Våkn opp.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Du får ikke ån på OS desvere, bare banebridrag og barnetrygd som regnes som fast inntekt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 her svarer folk deg litt feil ja!du kan få lån på os,både jeg og vennina mi som er alene får/har fått 7-900000.Hjelpe kanskje på at vi er under utdanelse da,så i får jobb om 3-4 år.Og kausjonist måtte jeg ha hvertfall,eller evnt andre ting i sikkerhet!Men det kan gå..kommer kanskje litt an på hvor du e ri landet og..
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Det kan du om du har en snill bank. Jeg har nettopp kjøpt meg bolig med lån på 1 mill og 50 000. Er student også og regner med å ha fast jobb om 3 år. Mamma og pappa har tatt pant i huset men det gjelder bare 100 000 av lånet. Så ja det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ja, nettop, dere som har fått lån, har kausjonister!!! Eller kan dokumentere at dere får dere jobb innen 3år. Er det bare å være under utdannelse og si det til banken, eller ser banken på hvilken utdannelse man er under på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå