firemerkersmør Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Sliter med å få i han brød. Har prøvd masse pålegg uten hell. Gir han havregrøt, og det liker han veldig godt, men redd for å gi det for mye så han blir lei. får ofte 2 ganger om dagen nå. Prøvd polarbrød og havrefras uten at det falt i smak(bare tørre til å knaske på). Noen ander ideer? kan jeg prøve knekkebrød når de er så små? Har mye tenner
firemerkersmør Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 Ingen som har noen gode svar til meg?
Zupermam Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 har du prøvd med skikkelig mykt ferskt brød da? Loff, eller finbrød med leverpostei? SÅ kan du gå gradvis over til mørkere brød?... du har sikkert prøvd det meste regner jeg med...
en av hver Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Spiser han sammen med dere? Kanskje mer motivert for brød hvis han ser dere nyter det? Kanskje han vil smake på din skive? Bare et forslag.. Min elsker brød, mest med leverpostei. Og han vil alltid ha det jeg spiser.. Kanskje most banan på hvis han liker det, eller bare smør til å begynne med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå