Gå til innhold

er eg EKSTREMT streng mot han???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min samboer kom i lag for 1 1/2 år siden. Eg kom da AKKURAT ut fra eit turbulent ekteskap,mens han ikkje har hatt eit skikkelig forhold før. Eg syns at når ein går inn i eit nytt forhold treng ein ikkje å dra med seg allle tng inn i det nye rede...som gamle bilder o.l. han sa seg enig og sa at han hadde slettet alle bilder av han og andre,og eg lot alle mine bilder ligge igjen hos min eks....men så når eg skulle sjå igjennom noen bilder fra ein Mexicotur han hadde med ein kompis rett før vi møttes (så bildene er hans,men han har sagt MANGEN ganger at eg kan sjå igjennom de for de er heilt uskyldige!!!) var det mangen bilder av han og en annen jente som råklina :-(

det var sikkert 20 bilder av de heile kvelden....Føler meg usikker her,og lei meg!! koffor tar han vare på desse bildene??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vel bare glemt de da ellers hadde han vel ikke sagt at du kunne se på de! Men uansett alle har en fortid... den kan desverre ikke slettes men han har jo valgt et liv med deg nå så da må du stole på han og at han er glad i deg...Jeg har en sønn ifra et tidligere forhold... så jeg må jo ha bilde av og kontakt med eksen.... fortid er fortid... legg deg på hylla og de fremover.........

Skrevet

regne rmed du åsså har barn ifra før siden du skal snart ha nr 3? han må jo godta at du har en fortid og barn... må vel du åsså godta hans??

Skrevet

synes man skal la fortid være fortid jeg da... han er jo sammens med deg nå, er han ikke? jeg har selv bilder av folk jeg har styra og det samme har typen.. ser ikke på det som en stor greie jeg, for folk man møter underveis er jo en del av livet og opplevelsene man har hatt så..

Skrevet

jeg har også bilder av ekser fra gamelt av. de ligger godt bortgjemt, men de er en del av min fortid! og de synes jeg at jeg skal få lov til å ha. Det er han enig i. og han har sine bilder. men... de er ikke del av noen fotoalbum vi har ;-)

så... litt streng er du synes jeg...

Skrevet

å huff tenkte meg nok at eg var litt streng ja :-( men var ikkje så gøy å se de bildene da....:-( kunne ivertfall ha gjemt de litt bedre el IKKJE sagt seg enig i at vi ikkje skulle ha gamle bilder o.l. ligge slik at den andre såg de...

eg har jo gjort mitt for at han ikkje skulle komme over sånne bilder av meg!!

huff lar visst mitt gamle forhold ødelgge for meg denne gangen :-( Han var IKKJE til å stole på ivertfall!!! Vansklig denne gangen syns eg...

Tror eg er FOR sjalu!!! men vet ikkje koss eg kan gjør noe med det :-(

Skrevet

Jeg skjønner godt hvordan du føler det.

Både jeg og mannen mn hadde dårlig erfaring fra tidligere forhold. dette gjorde at vi begge to var litt veldig sjalue, og trengte litt flere bekreftelser på ting og tang. Hvorfor skal man ta vare på slike bilder fra fortiden? de gjør jo bare skade og ingen nytte.

Fortsatt er det vondt når vi ser bilder av ham og eksen, f.eks hos venner og familie. For man kan liksom ikke kreve at de skal kvitte seg med de.

Skrevet

Han sa du kunne se på bildene. Altså har han ingenting å skjule. Hadde du funnet bildene bortgjemt så ville det virket som han hadde noe å skjule.

Alle har en fortid, det er deg han har valgt å leve med nå, altså han må være glad i deg.

Selv ville jeg aldri godtatt hvis kjæresten min krevde at jeg skulle kaste bilder fra tiden min før ham. Men jeg henger jo heller ikke bilder av ekser på veggen. Jeg har da gamle brev fra tidligere kjærester liggende i pappesker, men jeg sitter ikke å blar i dem på lørdagskvelden.

Så ja, jeg synes du er streng og jeg synes du skal velge å stole på ham inntill han motbeviser tilliten du gir ham. At det ikke er noe gøy å se bilder av kjæresten i klinings med andre skjønner jeg at ikke er noe hyggelig, men det kan jo ha vært helt uskyldig da og uansett før din tid. Så det er jo ikke noe han har gjort mot DEG.

Skrevet

Et gammelt bilde gjør IKKE skade. De er et bevis på et øyeblikk man hadde FØR man ble kjent med sin nåværende partner. Han kjente ikke henne da, var sammen med andre, selvfølgelig. Vi skal alle være takknemlige for den ballasten og fortiden vi har. Hadde vi ikke levd litt så ville vi alle vert noen naive fjols og slettes ikke den som din nåværende partner er glad i.

Skrevet

Vet ikke hva andre har svart før jeg sier dette:

Kjære deg...dette var før han traff deg. Det har ingenting å gjøre med deg. Dere må akseptere at dere hadde et liv før dere fant hverandre. Hva med de som har barn med andre, en kan ikke bare kvitte seg med de bevisene heller...(ja, den var litt på kanten...), selv om de symboliserer både samleie og sannsynlig kjærlighet.

Du kan gjøre følgende:

- slutte å snoke i hans bilder.

- snakk med han om det og spørr om det er rimelig at han kvitter seg med de, eller gjemmer de unna på en hemmelig plass

Du får uansett ikke slettet hukommelsen hans...

Håper dere finner en god løsning for dere begge :o)

Skrevet

La han beholde bildene. Det er minner for ham som han må få lov å ta vare på. Tenk hvis han kaster alt som har med andre damer å gjøre også blir det en gang slutt med dere og....da kommer han til å angre på at han har kastet alle minnene han har hatt fra tidligere.

Jeg hadde IKKE kastet de bildene jeg har av tidligere kjæreste.

Hehe, nå høres det ut som jeg kjefter her, men det gjør jeg ikke. Er jo egentlig positivt at du bryr deg om det da det viser at du bryr deg...men la ham beholde de.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...