Gå til innhold

Ikke avføring på 14 dager - hvor vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 3 måneder og har ikke hatt avføring på 14 dager, hvor vanlig er det? Burde jeg gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer vanlig enn du tror om du bare ammer. Her gikk det 3 uker på det lengste og det vanlige var 17 dager mellom. Du trenger ikke gjøre noe annet enn å forberede deg på en ordentlig skitbleie når den kommer :-)

Vi har startet med lit grøt nå (lillemann er 6 mnd i morgen) og jeg var spent på om han kom til å få problemer da men både i går og i dag har han hatt bæsjebleie og det er helt uvanlig her i huset :-) HS sa det kunne gå 3 uker imellom og kanskje mer, så slapp av du så lenge babyen din virker fornøyd.

Skrevet

får babyen mm eller mme? Det sies at mm-barn ikke får forstoppelse. Det kan faktisk gå 10-14 dager mellom hver avføring hos mm- barn, uten at det er noe galt.Og ikke behøver å gjøre noe. Får babyen derimot mme, burde du gi litt maltekstrakt i flaska.

Skrevet

OK! Så jeg trenger kanskje ikke å bekymre meg helt enda! Jeg trodde en uke var det lengste man kunne regne med, så jeg har bekymra meg litt en uke nå! Massert magen med olje, tøyd og bøyd og klemt! Men hun bare ligger og studerer handa si og virker uinteressert i at jeg maser om at hun må presse!!!

Hun får bare morsmelk ja! Regner med at mm er morsmelk og mme er morsmelkerstatning!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...