catine Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Ligger de lenge å leker med seg selv på gulvet? Jeg føler jeg må leke med lillegutt stort sett hele tiden ,vis ikke så ligger han bare å klager.. Han ligger noen minutt alene aller først, men så blir det kjedelig synes han.. Hvordan har dere det?
jippii Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hos oss ligger hun veldig mye på gulvet alene og leker seg. Det er fordi hun trives med det. Når det begynner å bli kjedelig, bruker jeg å sette med på gulvet å leke litt med henne..etter på varierer det (etter hvilken tid på dagen det er) om hun fortsetter å leke alene(dag) eller om vi tar henne på fanget å koser(kveld). Ser det er veldig mange barn i denne alderen som synes det raskt blir kjedeli å ligge på gulvet alene, så jeg vil ikke tro at det gutten din gjør er unormalt.
wirre;o) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 lillewirre liker seg best oppi lekegrinden sin. uten lekehjelp fra andre ( nå skal det sies at hun er "syndromsuspekt", så det kan ha noe med det å gjøre) hun har såvidt begynt å krabbe og klager mindre og mindre når hun er alene på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå